Det lysner for Noah og Astrid…

Kæreste godtfolk!

Håbet er lysegrønt, som denne skønne majdag.

Jeg vil gerne lige give en update på den indsamling jeg startede, for to uger siden.
Det er gået over al forventning, og det gjorde at Astrid kunne fremrykke mødet med advokaten.

Så det blev afholdt igår, og det tegner rigtig godt. Det bliver lidt småt med detaljerne, som jeg håber I har forståelse for i denne indledende fase.

Men mit lysegrønne og nu meget realistiske håb er, at ud af alt det vanvittige som Astrid og Noah har været udsat for, bliver der statueret et eksempel som forhåbentlig fremover afholder kommunerne fra at bryde loven med så fuldt overlæg og med så beskidte midler, som det er sket i Astrids sag.

Jeg håber også på, at vi kan få anlagt en fond, som kan medvirke til at det bliver muligt og overskueligt for handicapfamilier at forsvare deres ret, når nu det offentlige overtræder den. Meget mere om det senere.

Lige nu og her, har jeg den sidste bøn til Jer i denne omgang.

For at Astrid ikke skal ende med gæld til advokaten, vil jeg gerne kunne slutte indsamlingen på 35.000 gode danske kroner. Vi er nu 7.903 kroner fra det mål.

De kommer til at stå på en depotkonto hos advokaten, og er til det arbejde hun skal lave, inden der kan blive søgt fri proces til Astrid.

Har du allerede givet dit bidrag, takker jeg fra bunden af hjertet og beder dig bare dele dette indlæg, hvor du kommer hen. Om det er Facebook, Twitter, din blog eller din private Speakers Corner – jeg er ikke kræsen!

Kan du undvære lidt mere, syer jeg personligt englevinger til dig. (Måske ikke særlig pænt, men tanken tæller?)

Deler du indlægget med et par af dine egne ord, bare fordi, viser du den medmenneskelighed, som jeg mener alle fortjener. Mest af alle Astrid.

Tak. Og lad der SÅ gå sport i goodwill!

https://www.caremaker.dk/nc/fr/i/hjaelp_med_astrids_sag_mod_frederiksberg/

Update den 12. maj 2013.

Jamen jeg har jo været så rundforvirret over at vi nåede i mål, at jeg slet ikke har fået givet en status på indsamlingen.

Jeg har godt nok fået annonceret det på både Facebook og Twitter, men ikke her.

Søndag aften den 5. maj nåede vi de 35.000 kroner.

Det føltes som en intens slutspurt, og jeg følte til sidst at mit netværk var mæt af al min spam om indsamlingen.

Så meget desto mere er jeg taknemmelig for hver og én af Jer, der deltog i at sprede budskabet, bidrog med varme kontanter og bare bakkede op om kampen.

Og det ved jeg også Astrid er, hvis det ufattelige ellers er sunket ind.

De 35.000 er ikke kun en kæmpe praktisk hjælp til at Gry Rambusch kan føre Astrids sag til retten.

De 35.000 symboliserer alle dem, som tror mere på Astrid end på Frederiksberg kommune, der gør hvad de kan for at mistænkeliggøre og så tvivl om Astrids morkompetencer.

Og det får hun brug for den næste tid.

2 thoughts on “Det lysner for Noah og Astrid…

  1. Pingback: Morderlig moderlig. | huller i hukommelsen

  2. Pingback: Det Frederiksbergske tæskehold? Lever i bedste velgående… | huller i hukommelsen

Skriv et svar

