Nyt fra dødslejet:

Jeg bliver sindssyg.

Når jeg holder vejret, fortsætter mine lunger med at sige den underligste Gollum-lyd.

Når jeg så ikke kan holde vejret længere, hoster jeg som en åndssvag. Hvad jeg taber på bækkenbunden, må jeg snart have vundet på mavemullerne.

Pesten er kravlet op i mine ører, hvilket får mit hoved til at dunke helt sindssygt.

Ondt i alle led. Træt som en på ottehundrede.

Jeg ved ikke om det er Mordor eller PerlePorten der venter mig, men fuck jeg er træt af det.

Det var ikke det, jeg skulle bruge et nyt og friskt år til. Så ku jeg lige så godt beholde det gamle år og prutte i.

Så skal vi ikke bare sige at jeg lige lægger mig herovre i fosterstilling og drømmer om hønsekødssuppe lavet fra bund, sejt brød, varm the og engelske vingummier på den intravenøse måde?

Så kan I mene noget om samfundet for mig imens. Hvis I tør.

4 thoughts on “Nyt fra dødslejet:

  1. god bedring kære MIa. Kan godt huske mit dødsleje i januar for 2 år siden – lyder meget bekendt (jeg var syg i næste 4 uger…!) håber du snart blir frisk igen.
    Lisbet

  2. Kaere Mia, jeg skal hilse dig fra min mor paa 91 (!!!) Hun siger, at du skal glaede dig over det du kan og ikke graede over det du ikke kan. Fortsat god bedring og ligeledes mange hilsner til resten af din (stakkels) familie i E.

Skriv et svar

