Etik nej tak!

Nej, gu er jeg da ej for fin til at udlevere mine nye kolleger!

Det vil ikke være helt forkert at påstå, at mine mandlige kolleger har en gennemsnitsalder på den forkerte side af 50. Så har jeg ikke sagt for meget.

Så forleden røg en kollega afsted med blå blink, da lægeambulancen endelig havde fundet den helt igennem usynlige stolte fregat. Yes, den er åbenbart ikke svær at overse.

Heldigvis var der ikke andet end lidt uregerligt hjerteflimmer, som da kan kureres med sort humor.

Derfor har jeg siden igår moret mig over den her melding, da en anden ældre kollega så lige skulle se skaderne an:

Nåårh…(lang pause) nu er der jo en del herfra, som bliver syge og ryger afsted for et godt ord for tiden…(lang pause)

Og så sendes der jo blomster…(lang pause)

Men jeg vil bare lige sige, at når det bliver min tur, så kan jeg godt undvære blomsterne…(lang pause)

Jah, så vil jeg faktisk hellere have en flaske brændevin! (kort pause)

Og I kan da også bare sende den på forhånd nu??

That’s the spirit. Eller sprit. Eller noget.

One thought on “Etik nej tak!

Skriv et svar

