Dagens udfordring.

Ja, nu skal det jo ikke misforstås.

Altså at man skal få den opfattelse at mit arbejde er kedeligt, for det er det slet slet ikke.

Men den udfordring, der idag fik mig til at stirre fåret ud i luften og tænke: “Shit hvad gør jeg nu?”, var da jeg havde puttet en kvart appelsin i munden.

Og størrelsen, vinklen og konsistensen gjorde at det var helt umuligt at tygge sammen om appelsinen, uden at gennemvæde papirer, skrivebord og muligvis også tøj. Motorisk alternativ som jeg er.

Det andet valg var at strolle igennem kontor med appelsin-boksergebis.

Det blev noget med at sidde og synke appelsinsaft på pelikan-måden, og bare håbe på at der ikke var nogen der talte til mig imens.

Måske meget godt det er fredag og weekend.

Som står på aften med saftpose-mødre imorgen og helst ikke alt for meget andet.

Kan i ha det pænt og være gode ved hinanden.

Skriv et svar

