Hvad?

Nårh, men det er bare fordi mit hoved er fyldt med røg og krudt og gamle træskibe, og det kan jeg jo ikke skrive om hver dag, vel?

Og så er jeg så tjærepløret når jeg kommer hjem, at gassen går af alle de gode indlæg, der kører som en båndsløjfe i hovedet i baggrunden.

Og i dag har jeg fanme været på messe.

Hej nye verden. Med sælgere i hurtigknepper-sko og glat smil, der aldrig når helt op til øjnene. Det er lige mig.

Ej men kan I se det for Jer?

Jeg kunne ikke. Men det var sjovt. Og der var fede ting. Og der var også søde mennesker. Og vareprøver holder hundrede.

Og så kørte jeg fra Æble til Herning t/r ned ny kollega og det var også stang-hyggeligt at få ordnet verdenssituationen med hende.

Nu venter jeg på at alle unger sover artigt og pænt, så min mand kan nulre mine trætte tæer.

Der var nemlig et eller andet kvaj, der syntes at det var en fantastisk idé at løbe 3 km og cykle 15 km igår. Dagen før man skal vade et messe-mareridt tyndt. Kvikt.

Det kræver vist en kammeratlig samtale en af dagene. Når der er plads i hovedet.

As if der blir det.

Hvis man overhovedet kan komme til for damp og kanoner.

Skriv et svar

