Undskyld, hvilken blog?

Ja undskyld den påfaldende mangel på aktivitet her i livet.

Men jeg er ved at drukne i eksamensopgave, julearrangementer, fattigdom og geniale tanker.

Og er ved at drukne min computer og min smadrede iPhone i grøn the med jasmin. Virkelig genialt.

Prøver at skrive indlæg, hvor siden scroller autonomt og curseren lever sit eget liv. Virkelig enerverende.

Prøver også at sætte tid af og indstille mig på, at familien skal udvides på lørdag.

Som en veninde så præcist formulerede det, da jeg fortalte hende nyheden: “Tillykke med det udvidede vanvid!”

Vi skal have to små misserkatte. En han og en hun. En rød og en sort.

Ungerne fik det først at vide i forgårs og er ved at brænde fuldstændig sammen. “Kan vi ikke bare hente dem nuuuuuuuuuu…?!!”

Og finder på alle mulige åndssvage og uhippe navne til de katte på forhånd. Gider sgu da ikke at stå og kalde på en kat der hedder “Sofie” eller “Olivia”. Eller “Onslow”.

Så nu kan jeg til floden af eksamensopgaver, julearrangementer, fattigdom og geniale tanker tilføje kattenavne…har du nogen gode?

 

 

 

One thought on “Undskyld, hvilken blog?

  1. Ja, jeg kan godt se, i den tilstand af for meget at gøre og tænke, kan det være svært med et par kattenavne oven i. Så jeg vil gerne foreslå noget helt simpelt og nemt at huske: Kit og Kat – selvfølgelig noget lort, hvis de er sorte begge to. Men hva’ de kommer jo nok mere eller mindre til at gå sammen. Så kan de også få kittekat mad – det bliver da nemt at huske.

    Hanne

Skriv et svar

