GodNAT!

Nåh, men efter to nætter med sammenlagt fem timers søvn, kan man da godt mærke alderen trykke.

Det bliver ikke bedre af, at fireårs-barnet ca. otte gange om dagen spørger: “Mor, hvor mange år er du?”

Lige meget hjælper det, at jeg svarer 37 hver gang. “NEJ! Du er nul/syvogtredivefyrretihundrede år!” svarer hun selv.

Det kan være, at hun er tættere på sandheden end jeg aner.

Emsen er kommet afsted på Møllebækken, der er styr på seng og nattevagter. Og alligevel sidder man her og hører spøgelser. Var det hende, der gav en lyd? Det er sgu da for åndssvagt.

Jeg burde egentlig koncentrere mig om at læse spørgsmål igennem til imorgen, hvor jeg som en del af kommunikationsopgaven skal ud og interviewe en fokusgruppe af pædagoger. Det bliver sjovt og jeg er spændt på resultatet.

Men der står en seng og kalder.

Og NU skal jeg sove i tohundrede år. Eller tohundredetihalvtredshundredetredive.

Og synes I så ikke også at “Mmmmmbuuaar!” lyder rigtig meget som “MOR”?? Jeg mener, når nu Jydedrengen kan kalde på både “Mmma”, “Faaaar” og “”Faaaarfar”, er det så ikke nok på tide at “Mmmmbuuuaar” betyder MOR?! Det synes jeg nok, det er!

Skriv et svar

