Endelig!

Endelig, endelig, endelig.

Var der nogen, som gerne ville læse, snakke og lytte. Og som godt ku li, det de hørte og så.

Så nu er min krop en ren construction site. I maven er der en rutsjebane og i hovedet er der stoppet en ottesporet motorvej ind.

Jeg tror sgu, jeg er på vej i job. Jubi.

Bliver lige nødt til at sige det her.

Jeg har “kun” været ledig i et par måneder, efter endt uddannelse og barsel.

Så at der kommer en lovende åbning nu, er en drøm som mange, mange andre akademikere kan gå meget længere og sukke efter.

Men I må forstå, at jeg i e-l-l-e-v-e år ikke har anet, om jeg kunne/turde/skulle/ville et helt almindeligt arbejde, som handi-mor with benefits.

Og nu ser det ud til, at det KAN/TØR/SKAL/VIL jeg. Jubi!

Ovenikøbet med noget, som jeg brænder for og ved noget om.

Der er ikke et øje tørt.

HOLD KÆÆÆÆÆFT, HVOR JEG GLÆDER MIG!!!

JUBIIIIII!!!

6 thoughts on “Endelig!

    • Jamen, jeg SKAL starte – 1. januar… Der er bare et par praktiske ting, der skal falde på plads og det kommer i løbet af den næste måneds tid…:-))

Skriv et svar

