Man er træt når…

…man ligger i sin seng, som for en gangs skyld er tom for børn, og sukker et dybt, træt og veltilfreds suk.

Og så snuser lidt ind og tænker:

Hvorfor lugter mit lagen af karry?

Nårh, det er bare fordi jeg lavede boller i karry idag og nok glemte at lukke døren ind til soveværelset

*snuser lidt ind igen*

Det er ikke karry…

*snus*

Det er tis.

*snussnus*

Det er børnetis!

*snuuuus*

Ej det er karry, hold nu op…

*sns*

Det er kraftedme børne-lorte-tis!

*prrffft!*

Jeg magter ikke at stå op og skifte det skide lagen nu. Jeg har lige lagt mig.

*holder vejret*

Det er karry!

Godt det er vaskedag imorgen!

4 thoughts on “Man er træt når…

  1. Pingback: Karma, din klamme stodder! « huller i hukommelsen

Skriv et svar

