I live, ing.

Jeg har ikke noget godt at sige om noget i dag. Det er ikke nødvendigvis nogets skyld.

Bare træt med et drys “hrmpf” ovenpå.

Så vi går i seng med hønsene (ej jeg gør ej, altså – I ved jo godt hvad jeg mener!) og venter bare på at fredagsstemningen indfinder sig.

Jeg har dog lært engang at huske på tre gode ting fra idag. Sådan noget Oprah-shit, men det virker.

1: forældresamtale i Sallys børnehave.
De er vilde med vores unge og har på seks måneder fået rettet imponerende op på, hvad gammel børnehave var ved at fucke op i hende. Så fedt.

2: at se fireårig danse MGP-dans til Signe K.
Som kun en mor kan synes er nuttet og nuttet og sødt og kært, helt vil-blind for stift koncentreret blik og balancerende tunge.

3: (kom nu, der MÅ være en ting mere…jo jeg har det)
Ingen lektier for. Opgaven er faktisk færdig og skal bare mailes imorgen.
Tror sgu jeg er ved at blive voksen og hænger ikke mere over opgaven i sidste minut.
Men kald mig stræber og jeg smækker dig én med interessent-analysen.

I kan lige få den her at gå i seng til. Der er jo atter en dag imorgen: