Just an ordinary onsdag aften.

Oh, Christ! Hvornår lærer jeg det?

Vær ALTID i alarmberedskab, når syvårig stikker en pegefinger op under næsen på én.

Mor, prøliålågt!

Selvfølgelig tog jeg en ordentlig sniffer, som den fraværende nærværende mor jeg er. Og udbrød.

AD! Hvad er det?! Og hvorfor skal jeg lugte til det?!

Og når drengen så svarer:

Det er fra under min arm! Hvorfor lugter det sådan?

Send da straks syvårig under bruseren!

Også selv om dramadronningen på fire bliver forstyrret i totalteatret på badeværelset.

Ja, jeg kom til at flytte på den her opstilling:

20111116-183820.jpg

Det gør man så aldrig mere.

Og mens man så er optaget af diskussion med teaterfolket om flytning af rekvisitter, sker det her:

20111116-184144.jpg

Suk. Den eneste, der ter sig bare en smule normalt er fanme tossebarnet.

Så kan man tænke lidt over det.

One thought on “Just an ordinary onsdag aften.

Skriv et svar

