Hurra for mig og søndag.

I går havde jeg faktisk 1-måneds jubilæum. Altså her på bloggen.

Lidt ligesom dengang man var teenager, hvor man talte forholdet med kikset ranglet teenage-kæreste i antal måneder. Og havde månedsdage. Hvilket var helt ekstremt vigtigt.

Okay, så kunne vi lige konstatere at jeg havde et åndsniveau med en teenager idag. Godt så.

Men min pointe er, at når jeg samtaler med i snit fem voksne mennesker om dagen, ekskl. de fagpersoner der omgiver mine børn, så er jeg da svært tilfreds med at jeg i snit har 100 folk der kigger forbi her på bloggen hver dag. Fanme hyggeligt, du.

Det er rart at være i kontakt med omverdenen på den her måde. Altså fordi jeg går ud fra, at det er et sammensurium af venner og familie, der læser med i mine hverdags-trivialiteter.

Så tak for det, alle Jer. Me like.

Nu vil jeg gå ud i søndagen med snot i bihulerne og godt tanket op på aftenens rå mængder af grin, snavs og nyheder. Nå ja, og lidt vin.

Hav en dejlig søndag fyldt med god mavefornemmelse og hygge helt ned i tæerne.

One thought on “Hurra for mig og søndag.

  1. Gratulerer med 1 måneds jubilieet, da! Håper dere hadde en fin søndag. (-: Hilsen Tove (hjemme med småsyk minstefrøken)

Skriv et svar

