Pungrotte in da house!

Så var der jackpot i huset idag. Med tre syge børn hjemme og en, der kom pluttet hjem fra aflastning og skole.

De var meget syge. Med SÅ meget løg på, mand! Ej okay, Emsen er helt flad og jydedrengen hoster og varmer den. Men de to andre.

Det er ikke fordi jeg ikke sætter pris på, at de er kreative. Men hvorfor skal det tage sådan overhånd?!

Først blev der spillet gulv-bob. Med fyrfadslys:

20111103-180351.jpg

Derefter blev der bygget x-large sugerør. OG suget i dem:

20111103-180447.jpg

Bemærk fingeren. Eller, nej – lad egentlig bare være.

Lige nu er de stille på badeværelset, at jeg ikke tør gå derud.

Jeg har stadig hyletone for mine egne ører, efter sidst jeg råbte af dem.

De skal seriøst afsted imorgen, uanset hvor grønne, røde eller gule de er i halsen.

Og så er jeg nok så pissetræt af at blive kaldt “pungrotte-skid”.

En af dagene kunne de godt bruge en mindre distræt pungrotte-skid, til at kickstarte og fremrykke noget opdragelse. Anyone?

Skriv et svar

