Så-dan!

Ha! Du troede, det var et sportsresultat, jeg kommenterede! Not!

Nænænæh, jeg har været på shoppetur idag. Altså ikke sådan en IRL shoppetur med masser af tøj, sushi og hovedpine, mere sådan en virtuel tema-til-min-blog shoppetur. Som jeg nu også fik lidt hovedpine af til sidst.

Prøvede at tage et par temaer på. Årh, så var den ene for støjende, så var den anden for spraglende, den sidste så min røv ALT for stor ud i…

Og lige pludselig hang den der. Mmmh, lækker at røre ved og se på. Tog den på og den passede bare per-fek-t.

Og nu er der ro, nu er mit yndlingstema i skabet. Både til pænt brug og hyggekaffe. Og sushi. Skal vi egentlig ikke snart ha’ noget sushi?

 

One thought on “Så-dan!

  1. Dejlige ord man kan smage på og betragtninger man kan smile af ;-). Sushi har du brugt meget. Så hvornår skal vi ha det ? Knus din sødeste nabo

Skriv et svar

